Cookies & privacy

Deze website gebruikt cookies. Lees meer

Ok

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over uw tickets? Misschien vindt u het antwoord in één van onze veelgestelde vragen. Heeft u een andere vraag? Contacteer ons dan via tickets@grandbigard.be.

Algemeen

  • Wat is Floralia Brussels?

    De jaarlijkse lente bloemententoonstelling in het park van het kasteel van Groot-Bijgaarden.

  • Waar vindt Floralia Brussels plaats?

    Floralia Brussels vindt plaats in het park van het kasteel van Groot-Bijgaarden.

    Isidoor van Beverenstraat 5
    1702 Groot-Bijgaarden

  • Voor wie is Floralia Brussels geschikt?

    Geschikt voor alle leeftijden en het is voor iedereen toegankelijk.

  • Op welke data vindt het evenement plaats en wat zijn de openingsuren?

    Het bloemenevenement is open van 1 april tot en met 4 mei 2023.

    Openingsuren:
    Deuren open van 10u00 tot 17u30 (laatste toegang).
    Sluitingsuur is om 18:00 uur.

Uw bezoek

  • Hoe lang duurt een bezoek?

    De wandelroute is 2 km lang en duurt ongeveer 1:30 uur om af te leggen voor een gemiddelde bezoeker.

  • Mag ik roken of vapen tijdens het evenement?

    Hoewel het een buitenactiviteit is, vragen we niet te roken of te vapen op het terrein van het kasteel.

  • Zijn er toiletten beschikbaar op het terrein?

    Er zijn toiletten beschikbaar op het terrein en deze worden regelmatig schoongemaakt. Wij vragen 0,50 euro per toiletbezoek.

  • Mag ik een fiets meenemen naar het park?

    Er zijn geen volwassen- of kinderfietsen toegestaan in het park.

  • Mogen we foto's maken?

    Ja, we raden u aan uw camera mee te nemen.

Eten en drinken

  • Hoe kan ik betalen voor eten en drinken?

    In het WonderLight Café kan je betalen met cash, bancontact of kredietkaart.

Toegankelijkheid

  • Is het park toegankelijk voor rolstoelgebruikers?

    Het park is toegankelijk voor rolstoelgebruikers, maar op eigen risico. We raden u aan een sterke begeleider mee te vragen om te helpen. Er liggen kasseien op de toegangsbrug en daar is het aangeraden om de rolstoel te trekken. Trappen in het park kan de rolstoelgebruiker altijd vermijden.

  • Bieden jullie een gratis ticket aan voor de begeleider van rolstoelgebruikers?

    Een rolstoelgebruiker die een ticket koopt, heeft recht op één gratis onmisbare begeleider. De begeleider mag zich melden aan de ingang en heeft recht op een gratis toegang.

    LET OP: U hoeft geen ticket voor de begeleider te kopen. Als u dat wel doet, kunnen wij uw ticket niet terugstorten.

Route & Parking

  • Is er een parking?

    De parking bevindt zich in de weide tegenover de toegangsbrug.

    U kunt uw parkeerticket online kopen  of ter plaatse voor 5 euro per wagen. De parking is enkel toegankelijk op vertoon van een parkeerticket en voor de duur van het bezoek.

  • Hoe kom ik met het openbaar vervoer naar het kasteel?

    Het evenement is vlot bereikbaar met de auto en het openbaar vervoer.

    Isidoor van Beverenstraat 5
    1702 Groot-Bijgaarden

    Met de trein

    Plan uw route hier.

    Stap af in het station van Groot-Bijgaarden en stap naar Isidoor Van Beverenstraat 5 (10 min stappen).

    Met de bus

    Plan uw route hier.

    De Lijn 136 (Brussel Zuid):  Halte - Kerk Groot-Bijgaarden, stap naar Isidoor Van Beverenstraat 5

    De Lijn 355 (Brussel Noord): Halte -Kerk Groot-Bijgaarden, stap naar Isidoor Van Beverenstraat 5

    De Lijn 810 (Halle): Halte -Kerk Groot-Bijgaarden, stap naar Isidoor Van Beverenstraat 5

    Met de tram

    Plan uw route hier.

    Tram 19 (Simonis): Halte -Dansaertpark (Groot-Bijgaarden), ga te voet naar: Brusselstraat -> Gemeenteplein -> Isidoor Van Beverenstraat 5

  • Is er een parkeerplaats voor bezoekers met een handicap?

    Ja, het park is toegankelijk voor rolstoelgebruikers en scooters. Er is een gehandicaptenparking beschikbaar in de weide tegenover de inkombrug.

Tickets

  • Waar kan ik tickets kopen?

    U kunt uw tickets online kopen of ter plaatse aan de kassa via contant geld, bancontact of kredietkaart, als er nog toegangstickets beschikbaar zijn.

  • Kan ik ter plaatse tickets kopen?

    Ja, u kunt tickets kopen aan de kassa op de dag zelf, als het evenement niet is uitverkocht.

  • Hoeveel kosten de tickets?

    Onze prijzen vind je op onze ticketpagina.

  • Moet ik vooraf reserveren?

    Om teleurstelling te voorkomen, raden we aan uw tickets op voorhand te reserveren. Populaire data zijn snel uitverkocht. Het is mogelijk de dag zelf tickets te kopen aan de kassa, als er nog tickets beschikbaar zijn.

  • Is het nodig om de tickets af te drukken?

    Nee, u mag de tickets tonen op uw smartphone.

  • Kan ik de datum van mijn ticket wijzigen?

    De datum van het toegangsticket kan u zelf wijzigen door op de link te klikken van uw ticket en de stapjes te doorlopen. Tickets worden nooit terugbetaald.

  • Wat is het terugbetalingsbeleid?

    In onwaarschijnlijke omstandigheden dat we het evenement moeten annuleren, storten wij uw geld terug. We zullen iedereen via e-mail en sociale media zo snel mogelijk op de hoogte brengen. Controleer altijd uw spam voor communicatie van ons! In alle andere omstandigheden zijn de tickets niet terugbetaalbaar. Dit staat ook in de algemene voorwaarden van het evenement.

  • Hoe/wanneer ontvang ik mijn tickets?

    Na de betaling ontvangt u onmiddelijk de tickets in uw mailbox. Moest u deze niet ontvangen hebben, neem contact op met contact@grandbigard.be.
    Na de betaling kan u ook onmiddelijk uw tickets downloaden en opslaan.

    Controleer altijd uw spam.

  • Krijg ik korting als ik met een groep kom?

    Vanaf 20 personen krijgt u 3 euro korting per persoon op de normale prijs ( € 13,00 pp. ipv € 16,00 pp.). Wij raden u aan uw tickets online te reserveren. Voor meer vragen over groepsboekingen, contacteer tickets@floraliabrussels.be.

Contact